Sunday, December 17, 2006

Amazing Ruqaya'



Ruqaya al-Ghasara: Saya bersyukur kerana menjadi seorang Islam. Ini satu anugerah. Pencapaian saya ini adalah satu kejayaan kepada wanita arab, dunia Arab, Islam dan wanitanya. Memakai pakaian bertutup sebenarnya telah mendorong saya. Ia bukan halangan. Secara bertentangan ini menggalakkan berusaha lebih. Memakai hijab membuktikan wanita Islam masih tiada halangan. Kenyataannya ia menggalakkan mereka terbabit dalam sukan. Malah saya juga layak ke kejohanan Dunia di Osakan tahun depan.


Boleh juga ditonton di sini:
http://video.google.com/videoplay?docid=6347673650280881388

Download Video:
http://www.4shared.com/file/7341433/90ca1807/atlet_bangga_islam.html

"Kena sebarkan video ni kepada mailing list2 yang lain. Rasanya lepas ni MSSM dah takboleh nak ban anak-anak gadis kita yang nak pakai hijab waktu berlari..."
-Ust. Maszlee-
Aku : Mintak Datuk Azalina tolong jawab/ ulas kate-kate pemenang kite ni...amacam ??ade berani ???

No comments: