Saturday, December 2, 2006

Perkhabaran dari Istana Flat Ikan

Baru tadi aku terima berita dari sumber yang boleh dipercayai, semalam sepasang couple kena tangkap khalwat kat Flat Ikan sebelah Fakulti Perubatan, UPM.

Al-kisahnya, depa ni dah lama diperhatikan oleh mata2 yang tajam lagi menikam kalbu. Maka, jam 6.30pagi tadi, mereka pun ditangkap oleh JAIS. Time kasihlah pada abg2 pembanteras maksiat kite ni (BADAR) sampai tak tido mlm.Yang siswi baru jea sem 3, org Ganu plok tu, pakwe dia pun org Ganu gak.Malu aku...mane aku nak sorok muke aku ni..kalu sultan Mizan dengor pun, hisshh habis di amuknya seluruh bahtera UPM agaknya.

Mengikut sumber aku tu, kebanyakkan student yang ditangkap khalwat, basah dsb, rata2 org Ganu dan kelantan..Maka, si sumber pun bertanya padaku,''awat cam2, kan Ganu dan Kelate tempat org alim2.."sengih jealah aku.

No comments: